De Blauwe Graaf

Emixion heeft voor De Blauwe Graaf een nieuwe website gerealiseerd en een effectieve onlinestrategie en Google Ads campagne verzorgd.

Screenshot De Blauwe Graaf
+
van de doelgroep in NL kent De Blauwe Graaf
+
meer formulieraanvragen
+
Return on Investment (ROI)

Het doel van Videograaf Nick de Graaf was om ook online te professionaliseren en maximaal en relevant vindbaar te worden. Om toekomstige bruidsparen, weddingplanners en ceremoniemeesters te bereiken en te activeren. De Blauwe Graaf is hét voorbeeld dat met de juiste strategie en durf je echt succesvol online new business gaat genereren!

De samenwerking tussen Emixion en De Blauwe Graaf toont aan hoe creativiteit & technologie elkaar kunnen versterken

Het webdesign, zowel voor desktop als mobiel, is gebaseerd op de bestaande huisstijl van De Blauwe Graaf. De stijl van het logo is doorgevoerd in iconen en andere designelementen. Daarnaast was het natuurlijk belangrijk dat de (video)beelden werden geïmplementeerd in de website en het design hiervan. We hebben daarom Vimeo en Youtube volledig geintegreerd, zodat de prachtige videobeelden gelijk aanspreken bij de bezoeker van de site.

"Eén beeld zegt meer dan duizend woorden"

Video was vanzelfsprekend de belangrijkste media op de nieuwe website. De uitdaging hierbij was om de laadsnelheid van de website te laten voldoen aan de richtlijnen. Dit hebben wij gerealiseerd door Laravel (één van de meest populaire PHP-frameworks ter wereld) op de juiste manier toe te passen. Hiermee scoort de website 99 terwijl 100 het maximaal haalbare is.

Daarnaast hebben wij ons eigen maatwerk Content Management Systeem (CMS) gebouwd. Het woord zegt het al, in dit systeem beheren wij de content (tekst, afbeeldingen etc.) van de website.

Het vergroten van online zicht- en vindbaarheid

Door Google Ads campagnes (SEA) te implementeren, is de online vindbaarheid van De Blauwe Graaf aanzienlijk vergroot. Hoewel een directe vergelijking met het voorgaande jaar niet mogelijk was, illustreerden de campagnes een duidelijke stijging in online engagement en conversies.

We hebben De Blauwe Graaf geholpen door succesvolle advertentiecampagnes te lanceren die op korte termijn aanzienlijk meer opdrachten hebben gegenereerd. Dit heeft geleid tot een constante toestroom van nieuwe offerteaanvragen met een succespercentage van ongeveer 75%.

Daarnaast hebben wij ons met de SEA-campagnes gericht op zeer relevante zoekopdrachten met uitgebreide targeting-instellingen. Met de betaalde campagne zorgen we ervoor dat we zichtbaar zijn voor onze doelgroep door zeer relevante zoekopdrachten te targeten.

De Blauwe Graaf heeft nu een solide online aanwezigheid die de passie voor videografie weerspiegelt, mede mogelijk gemaakt door de strategische en technische expertise van Emixion. 21% van onze doelgroep in Nederland kent De Blauwe Graaf!

Samen winnen we... altijd!

Vanaf het eerste gesprek wist ik dat ik bij Emixion op de juiste plek was om mijn organisatie online te laten groeien. Naast het bouwen van een prachtige nieuwe website geven ze mij ook passend advies over adverteren en denken ze mee met toekomstige plannen.

Nick de Graaf

.eigenaar

Meer weten over deze samenwerking? Heb je vragen, wil je advies op maat of wil je sparren over een jullie eigen online succes? Maak een afspraak, samen winnen we... altijd!