Online Marketeer (fulltime, Nijmegen)

Vacature omschrijving

Inmiddels is er bewezen dat de drie glimlachjes zorgen voor de juiste teamspirit en zeer tevreden opdrachtgevers. Dit kan bij Emixion met een team waar onze opdrachtgevers!

Emixion groeit, waar we super trots op zijn! De online wereld wordt complexer en daardoor nog leuker! Heb je de ambitie om ook jou digitale groeiambities bij Emixion waar te maken? Dan gaan we er samen voor zorgen dat jij je ambities waar gaat maken en Emixion een van de meest toonaangevende online succes bureaus van Nederland wordt. Kom jij ons geweldige team versterken?

Wie zijn wij?

Wij zijn Emixion. Een middelgrote en zeer gedreven organisatie met een indrukwekkend portfolio. Al meer dan 17 jaar werken wij mee aan het (online) succes van onze opdrachtgevers waaronder Sanidrõme, CNV Jongeren, VVD, Dysel, CINOP, Notre Dame, Bruinsma, Saint Gobain, FIFPro, World 11 (in samenwerking met de FIFA), Hogeschool van Arnhem en Nijmegen (HAN University of Applied Sciences), Grand Prix Radio (Inititief van Olav Mol) in Nederland, Nijmegen en omgeving.

Bij alles wat we doen, willen we opdrachtgevers blij maken en de doelgroepen van opdrachtgevers maximaal bereiken en activeren. Wij geloven dat de fun-factor sterk bijdraagt aan de teamspirit en daarmee ook aan het succes van Emixion en vanzelfsprekend ook aan die van onze opdrachtgevers.

Taken en verantwoordelijkheden

Als Online Marketeer bij Emixion ben je business driven, communicatief en resultaatgericht, kleur je graag op de lijntjes ;-) en je bent niet vies van ROI en KPI gestuurde campagnes en strategieën. De klanten, doelstellingen, kansen en ambities van onze opdrachtgevers en jouw vakkennis en passie zijn daarbij primaire drijfveren. Je gaat aan op het willen scoren en het onmogelijke met extra creativiteit, business- en vakkennis tóch mogelijk te maken! Bij Emixion heb je een uitdagende functie met vrijheid, eigen inbreng en natuurlijk verantwoordelijkheid. Hierdoor heb je doorlopend de mogelijkheid om jezelf en Emixion te blijven en laten ontwikkelen. Verder werk jij de strategie uit, monitor en bewaak jij het succes van onze opdrachtgevers, zorg je voor de juiste data-analyses en bijbehorende klantgerichte communicatie.

Jouw motto: alles op alles om onze opdrachtgevers en daarmee Emixion aantoonbaar succesvoller te maken en jouw eigen werkplezier te verhogen!

Dit vind jij leuk!

  • Je vertaalt doelen naar de juiste online strategieën en creëert effectieve online campagnes;
  • Je vertaalt vooraf online strategieën naar begrijpelijke en duidelijke KPI’s en ROI zonder gebruik te maken van vakjargon;
  • Je bent zelfsturend in het online marketing team waarbij de vooraf bepaalde KPI’s leidend zijn;
  • Je bent de in- externe adviseur; je neemt klanten en collega’s proactief mee in de (nieuwe) creatieve ideeën, de ontwikkelingen en (online) marketing trends;
  • Je analyseert marketingdata en adviseert onze opdrachtgevers en je collega’s graag, doelgericht en gestructureerd;
  • Je bent verantwoordelijk voor het onderhouden van jouw relaties.
astronaut-with-tablet-flipped

Eisen

  • Je bent een passie gedreven “vakidioot” en beschikt over een HBO/WO werk- en denkniveau op het gebied van (online) marketing, verkregen door scholing dan wel relevante kennis en ervaring;
  • Je hebt een aantoonbare marketing achtergrond, ervaring is een pré;
  • Je bent van nature analytisch, proactief, communicatief sterk en in staat zonder gebruik van vakjargon de toegevoegde waarden te vertalen naar toegekende waarden;
  • Je gaat gedreven om met de verantwoordelijk voor je eigen output ondersteunt graag je collega’s;
  • Je hebt humor, bent ambitieus, op een natuurlijke manier zelfverzekerd, doortastend en flexibel;
  • Je durft op cruciale momenten om hulp te vragen en daarmee de kracht van het team te gebruiken;
  • Je hebt kennis en/of veel affiniteit van Google diensten zoals: Analytics, Search Console, DataStudio, Mijn bedrijf, Trends, Insights en beschikt over bijbehorende certificeringen;
  • Je hebt kennis en/of veel affiniteit van social media, trends van nieuwe media, email marketing en beschikt over bijbehorende certificeringen;
  • Je hebt uitgebreide kennis van performance based online kanalen waaronder SEA, Display (RTB) en Social Media advertising.
  • Je hebt kennis en/of veel affiniteit met Marketing Automation;
  • Je hebt kennis en/of affiniteit met multi-channel strategieën;
  • Je begrijpt en weet hoe je (SEO) strategieën moet opstellen.
  • Je hebt durf, bent een doorbijter, creatief en Loyaal!

Ervaring

Je bent een gedreven ‘vakidioot’ en beschikt over HBO/WO werk- en denkniveau op het gebied van (online) marketing, verkregen door scholing of relevante ervaring. Je vertaalt doelen naar de juiste online strategieën en creëert effectieve online campagnes. Verder heb je kennis en/of veel affiniteit van Google diensten zoals: Analytics, Search Console, DataStudio. Ook heb je kennis en/of veel affiniteit van social media, trends van nieuwe media, email marketing en beschikt over bijbehorende certificeringen. Je hebt uitgebreide kennis van performance based online kanalen waaronder SEA, Display (RTB) en Social Media advertising en je hebt kennis en/of veel affiniteit met Marketing Automation.

Voordelen

Je gaat deel uit maken van een enthousiast en gedreven team. Er wordt geïnvesteerd in scholing en ontwikkeling zodat je nu, maar ook later de uitdaging vindt die je zoekt. Wat wij jou nog meer bieden:

  • Een goed salaris (afhankelijk van leeftijd en ervaring tussen de €3.750 en €4.750 bruto);
  • Laptop;
  • Telefoon;
  • Aantrekkelijke pensioenregeling;
  • Veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling;
  • Reiskosten vergoeding;
  • Goede werksfeer in een gemotiveerd team;
  • Flexibele werkuren;
  • Vrijdagmiddagborrel;
  • Werk vanuit huis mogelijk;
  • Uitzicht op vaste aanstelling (hoe sneller, hoe beter ;-).

Contactinformatie

Enthousiast geworden? Stuur je motivatie en je cv naar leukwerken@emixion.nl t.a.v. John Meijering. Heb je nog vragen? Bel ons dan gerust: 024 – 348 29 16.

Publicatiedatum: 23 september 2022