Frietenliefde
Met een hart vol passie voor friet en gezelligheid werd Frietenliefde in 2017 opgericht door Bas. Zijn liefde voor lekker eten en het samen zijn vormde de inspiratie voor een mobiele frietkraam waar hij door heel Nederland de beste, versgebakken friet kon leveren. Het begon allemaal met opknappen van een frietkraam, wat is uitgegroeid naar een goedlopend concept met 6 mobiele frietkramen!
Emixion heeft met veel trots een prachtige, nieuwe website gerealiseerd inclusief:
- Maatwerk CRM/eCommerce module
- Geoptimaliseerd bestelproces
- Maatwerk geautomatiseerde e-mailflow
- Koppeling met Mollie
- SEO geoptimaliseerde teksten
+
+
+
de wens van frietenliefde
Frietenliefde heeft Emixion benaderd met de vraag om hun bestaande Google Ads campagne en WordPress website te optimaliseren. Meer naamsbekendheid, meer aanvragen en ondersteuning in de gehele marketingstrategie.
Oorspronkelijk begonnen we met Marketing as a Service (MaaS) voor Frietenliefde. We hebben in 2022 direct na de eerste optimalisaties geadviseerd om naast De Rijdende Keuken ook Frietenliefde als merk te gaan voeren. Hiermee hebben we met veel succes de zakelijke en particuliere doelgroepen apart per website bereikt en weten te activeren.
Gezien hun toenmalige kleinschalige operatie onder de naam De Rijdende Keuken, was het doel om een veel groter bereik en activatie binnen zowel zakelijke als particuliere doelgroepen te realiseren. Momenteel is dit weer samengevoegd op één website.
een compleet op maat customer relationship management-formule (crm)
We zijn erg trots op de nieuwe responsive website die we hebben ontworpen en ontwikkeld, aan de hand van de nieuwe huisstijl.
Wat deze website bijzonder maakt is dat wij hierin een compleet op maat Customer Relationship Management-formule (CRM) hebben geprogrammeerd. Hierin kunnen gemakkelijk de pakketten, producten, medewerkers en voertuigen beheerd worden in de backend.
zoekopdracht gerelateerde content
Daarnaast werkt de website met variabelen, waardoor we dynamisch de content en URL-structuur kunnen aanpassen. Dit is ook voor adverteren weer handig. Bijvoorbeeld wanneer iemand zoekt op "foodtruck Utrecht", klikt op de advertentie van Frietenliefde dan wordt dit ook zo getoond in de titel van het artikel op de website. Uiteraard zijn alle teksten SEO geoptimaliseerd waardoor de website hoger scoort in Google.
maatwerk bestelproces en e-mailflow
Daarnaast hebben we ook een bestelproces toegevoegd, zodat er makkelijk gereserveerd kan worden. Dit is zo ingericht dat Bas (de opdrachtgever) van Frietenliefde makkelijk bestellingen kan verwerken en opvolgen. Alles wordt automatisch ingericht door ons systeem, van begin tot eind. Bas kan zo eenvoudig de bestellingen accepteren. Medewerkers hebben een eigen kalender en kunnen zo eenvoudig zien naar welke evenementen ze toe moeten, hierbij wordt dan ook de frietwagen vermeld.
Voor Frietenliefde is klanttevredenheid het allerbelangrijkste. Zo is er op maat een automatische e-mailflow opgezet die de klant én Frietenliefde voorziet van alle nodige informatie. Alle klanten die genoten hebben van de bakkunsten van Frietenliefde ontvangen één dag na het feest of evenement geautomatiseerd een e-mail waarin gevraagd wordt om een review. Hiervoor is er een koppeling gerealiseerd met Klantenvertellen.
Natuurlijk kunnen klanten ook direct online afrekenen, hiervoor is er een koppeling gerealiseerd met paymentprovider Mollie.
Meer weten over deze samenwerking? Heb je vragen, wil je advies op maat of wil je sparren over een jullie eigen online succes? Maak een afspraak, samen winnen we... altijd!