Blog

Wat is een UGC Creator? Alles wat je moet weten
De afgelopen tijd is er een duidelijke verschuiving zichtbaar in de wereld van online content en marketing. Waar merken voorheen vooral werkten met bekende influencers en grootschalige campagnes, zien we nu een snelle opkomst van een nieuwe groep contentmakers: de UGC-creators.
Wat is UGC?
UGC staat voor User Generated Content, oftewel content...
De afgelopen tijd is er een duidelijke verschuiving zichtbaar in de wereld van online content en marketing. Waar merken voorheen vooral werkten met...

20 jaar Emixion: van startup naar creating impact online
2 mei 2005
Een dag met een gouden randje: Emixion viert het 20-jarig jubileum! Twintig jaar vol innovatie, groei en succes in de wereld van online marketing en web- en appontwikkeling. Wat ooit begon als pure passie voor digitale technologie, is uitgegroeid tot een toonaangevend en ambitieus full-service online marketing agency met een...
2 mei 2005
Een dag met een gouden randje: Emixion viert het 20-jarig jubileum! Twintig jaar vol innovatie, groei en succes in de wereld van online...

Een marketingstage in Nijmegen: wat heeft Emixion jou te bieden?
Een stage lopen waarbij je alle vormen van marketing tegenkomt? Dan ben je bij Emixion aan het juiste adres. Tijdens deze hbo marketing stage komt alles aan bod: van e-mailmarketing tot recruitmentmarketing. Je gaat hier ook echt zelf mee aan de slag, en dat is juist wat deze stage communicatie in Nijmegen zo uitdagend maakt. In deze blog vertel ik...
Een stage lopen waarbij je alle vormen van marketing tegenkomt? Dan ben je bij Emixion aan het juiste adres. Tijdens deze hbo marketing stage komt...

Blog schrijven? 5 tips voor hoger ranken in Google
Wil je beginnen met blog schrijven, of schrijf je al blogs maar zie je weinig resultaat in zoekmachines? Dan is het tijd om jouw contentstrategie naar een hoger niveau te tillen. Goed geschreven blogs kunnen je zichtbaarheid vergroten, meer verkeer genereren én je helpen om hoger te ranken in Google.
In dit artikel nemen we je stap voor stap mee...
Wil je beginnen met blog schrijven, of schrijf je al blogs maar zie je weinig resultaat in zoekmachines? Dan is het tijd om jouw contentstrategie naar...

Alles over Performance Max campagnes in Google Ads
Online adverteren verandert continu. Eén van de grootste innovaties van de afgelopen jaren binnen Google Ads is de introductie van Performance Max-campagnes. Deze campagnevorm belooft meer automatisering, betere prestaties en een breder bereik. Maar wat houdt het precies in, en hoe haal je er het maximale uit?
In dit artikel leggen we je alles...
Online adverteren verandert continu. Eén van de grootste innovaties van de afgelopen jaren binnen Google Ads is de introductie van Performance...

Waarom de volgorde van “Why, How, What” bepalend is voor jouw contentstrategie?
Waarom de volgorde van “Why, How, What” bepalend is voor jouw contentstrategie?
Iedereen kan vertellen wat ze doen. Veel bedrijven kunnen zelfs prima uitleggen hoe ze het doen. Maar succesvolle merken beginnen altijd bij hun waarom. Precies daarom kan de volgorde van de Golden Circle, ook wel bekend als het Why How What model, je...
Waarom de volgorde van “Why, How, What” bepalend is voor jouw contentstrategie?
Iedereen kan vertellen wat ze doen. Veel bedrijven kunnen zelfs...

Wat is een goede landingspagina?
Een landingspagina is een speciaal ontworpen webpagina die als doel heeft om bezoekers te converteren naar leads of klanten. Of je nu een product verkoopt, inschrijvingen verzamelt of een gratis whitepaper of e-book aanbiedt, een effectieve landingspagina speelt een cruciale rol in online marketing. Maar wat is een landingspagina precies en hoe...
Een landingspagina is een speciaal ontworpen webpagina die als doel heeft om bezoekers te converteren naar leads of klanten. Of je nu een product...

TikTok SEO: 7 tips voor betere vindbaarheid
TikTok is niet langer een platform voor entertainment, maar is ook een krachtig marketingkanaal wat steeds meer gebruikt wordt als zoekmachine. Met meer dan een miljard actieve gebruikers wereldwijd en een van de snelst groeiende social mediaplatformen biedt het een enorme kans om organisch zichtbaar te worden bij je doelgroep. Maar hoe zorg je...
TikTok is niet langer een platform voor entertainment, maar is ook een krachtig marketingkanaal wat steeds meer gebruikt wordt als zoekmachine. Met...