Blog

Waarom de volgorde van “Why, How, What” bepalend is voor jouw contentstrategie?
Waarom de volgorde van “Why, How, What” bepalend is voor jouw contentstrategie?
Iedereen kan vertellen wat ze doen. Veel bedrijven kunnen zelfs prima uitleggen hoe ze het doen. Maar succesvolle merken beginnen altijd bij hun waarom. Precies daarom kan de volgorde van de Golden Circle, ook wel bekend als het Why How What model, je...
Waarom de volgorde van “Why, How, What” bepalend is voor jouw contentstrategie?
Iedereen kan vertellen wat ze doen. Veel bedrijven kunnen zelfs...

Website ontwerpen: 8 essentiële tips voor een sterke visuele basis
Een effectief een website ontwerpen zodat er een geweldige eerste indruk gerealiseerd wordt is de basis van effectieve strategische visuele communicatie. Door creativiteit, de juiste strategie en het volgen van de zoekmachine en internet richtlijnen zorg je ervoor dat het ontwerp er niet alleen gaaf uitziet, maar ook echt gaat renderen! Ook helpt...
Een effectief een website ontwerpen zodat er een geweldige eerste indruk gerealiseerd wordt is de basis van effectieve strategische visuele...

Merkidentiteit Bepalen: 10 Do’s & Don’ts voor een sterk merk
Zoals Elvis Presley met zijn charmes en eigen stijl een echte King of Rock and Roll geworden is en ieder zijn harten heeft gestolen, ontdek je hier hoe je van jouw merk een echte rockster kunt maken! Wat is een merkidentiteit, waarom is deze zo belangrijk, de do’s en dont’s en we geven je de 10 belangrijkste vragen voor het bepalen van je...
Zoals Elvis Presley met zijn charmes en eigen stijl een echte King of Rock and Roll geworden is en ieder zijn harten heeft gestolen, ontdek je hier...