Blog

Bij Emixion zijn we gepassioneerd door de dynamische wereld van digitale marketing, we delen graag onze kennis, inzichten en tips met jou middels onze galactic insights. Onze blog is jouw toegangspoort tot de laatste ontwikkelingen en trends in online marketing, SEO, social media, contentstrategie, branding, design en nog veel meer. Laat je inspireren en laat ons weten hoe we jou kunnen helpen om online succes te behalen.

Blog

404 error - emixion

404 error: hoe los ik het op? Herstel kapotte links

Een 404 error komt voor als een webpagina niet gevonden kan worden. Het is een van de meest voorkomende en frustrerende fouten op het internet. Deze foutmelding betekent simpelweg dat de pagina waarnaar je op zoek bent, niet meer bestaat of is verplaatst. Hoewel dit voor bezoekers vervelend is, kan het ook negatieve gevolgen hebben voor jouw...
Een 404 error komt voor als een webpagina niet gevonden kan worden. Het is een van de meest voorkomende en frustrerende fouten op het internet. Deze...
Header-301-redirect-blauw-roze-blog

301 Redirect: wat is het en waarom is het belangrijk voor SEO?

Als je een website beheert, aan het opzetten bent of gaat migreren, is het begrip '301 redirect' ongetwijfeld al eens voorbijgekomen. Maar wat houdt het precies in en waarom is het zo essentieel voor SEO? We leggen het je uit in deze blog. Wat is een 301 redirect? Een 301 redirect is een permanente omleiding van een oude URL naar een nieuwe URL...
Als je een website beheert, aan het opzetten bent of gaat migreren, is het begrip '301 redirect' ongetwijfeld al eens voorbijgekomen. Maar wat houdt...
Zoekvolume_kans op conversie

Zoekwoorden onderzoek: waar moet ik beginnen?

Zoekwoorden onderzoek is een cruciaal onderdeel van elke effectieve online marketingstrategie. Het helpt je om inzicht te krijgen in wat je doelgroep zoekt en bij het optimaliseren van je content, zodat je hoger in de zoekresultaten verschijnt. In deze blog bespreken we de stappen die je kunt nemen om te starten met een zoekwoorden analyse en hoe...
Zoekwoorden onderzoek is een cruciaal onderdeel van elke effectieve online marketingstrategie. Het helpt je om inzicht te krijgen in wat je doelgroep...
HTML headings

HTML headers; zo gebruik je h1, h2 en h3 voor SEO

HTML headers, ook wel bekend als heading tags, zijn een belangrijk onderdeel van SEO. Ze helpen zoekmachines te begrijpen waar je webpagina over gaat en hoe de inhoud is gestructureerd. We geven je alle informatie over het gebruik van H1, H2 en H3 tags én wat je zeker niet moet doen voor een goede zoekmachineoptimalisatie. Wat zijn HTML...
HTML headers, ook wel bekend als heading tags, zijn een belangrijk onderdeel van SEO. Ze helpen zoekmachines te begrijpen waar je webpagina over gaat...
computerscherm met SEO resultaten

SEO en SEA: wat is het verschil?

Hoog scoren in zoekmachines zoals Google of Bing, wie wil dat nou niet? Maar hoe bereik je dat? Het antwoord ligt in het begrijpen van SEO en SEA. Elke seconde worden er bijna 40 duizend zoekopdrachten uitgevoerd op Google. Dat zijn maar liefst 3,5 miljard zoekopdrachten per dag en 1,2 biljoen zoekopdrachten per jaar! Maar slechts 10% van alle...
Hoog scoren in zoekmachines zoals Google of Bing, wie wil dat nou niet? Maar hoe bereik je dat? Het antwoord ligt in het begrijpen van SEO en SEA...
UTM codes, wat is het en hoe werkt het

UTM codes: wat is het & hoe werkt het?

Wanneer je een nieuwe marketingcampagne lanceert, wil je natuurlijk weten of je campagne effectief is. Meten is weten! Wanneer jij je resultaten inzichtelijk hebt, kun je precies zien wat werkt en niet werkt en hiermee je campagnes optimaliseren. Hierbij komen UTM-codes om de hoek kijken, hiermee maak je de effecten van je marketinginspanningen...
Wanneer je een nieuwe marketingcampagne lanceert, wil je natuurlijk weten of je campagne effectief is. Meten is weten! Wanneer jij je resultaten...