Blog
Zoekwoorden onderzoek: waar moet ik beginnen?
Zoekwoorden onderzoek is een cruciaal onderdeel van elke effectieve online marketingstrategie. Het helpt je om inzicht te krijgen in wat je doelgroep zoekt en bij het optimaliseren van je content, zodat je hoger in de zoekresultaten verschijnt. In deze blog bespreken we de stappen die je kunt nemen om te starten met een zoekwoorden analyse en hoe...
Zoekwoorden onderzoek is een cruciaal onderdeel van elke effectieve online marketingstrategie. Het helpt je om inzicht te krijgen in wat je doelgroep...
HTML headers; zo gebruik je h1, h2 en h3 voor SEO
HTML headers, ook wel bekend als heading tags, zijn een belangrijk onderdeel van SEO. Ze helpen zoekmachines te begrijpen waar je webpagina over gaat en hoe de inhoud is gestructureerd. We geven je alle informatie over het gebruik van H1, H2 en H3 tags én wat je zeker niet moet doen voor een goede zoekmachineoptimalisatie.
Wat zijn HTML...
HTML headers, ook wel bekend als heading tags, zijn een belangrijk onderdeel van SEO. Ze helpen zoekmachines te begrijpen waar je webpagina over gaat...
SEO en SEA: wat is het verschil?
Hoog scoren in zoekmachines zoals Google of Bing, wie wil dat nou niet? Maar hoe bereik je dat? Het antwoord ligt in het begrijpen van SEO en SEA. Elke seconde worden er bijna 40 duizend zoekopdrachten uitgevoerd op Google. Dat zijn maar liefst 3,5 miljard zoekopdrachten per dag en 1,2 biljoen zoekopdrachten per jaar! Maar slechts 10% van alle...
Hoog scoren in zoekmachines zoals Google of Bing, wie wil dat nou niet? Maar hoe bereik je dat? Het antwoord ligt in het begrijpen van SEO en SEA...
UTM codes: wat is het & hoe werkt het?
Wanneer je een nieuwe marketingcampagne lanceert, wil je natuurlijk weten of je campagne effectief is. Meten is weten! Wanneer jij je resultaten inzichtelijk hebt, kun je precies zien wat werkt en niet werkt en hiermee je campagnes optimaliseren. Hierbij komen UTM-codes om de hoek kijken, hiermee maak je de effecten van je marketinginspanningen...
Wanneer je een nieuwe marketingcampagne lanceert, wil je natuurlijk weten of je campagne effectief is. Meten is weten! Wanneer jij je resultaten...